twenty nu mai acorda atentie festivalului Internetics.

BUCURESTI - 8 noiembrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

In urma editiei Internetics 2007, twenty nu va inscrie lucrari la festival pana cand acesta devine reprezentativ.

twenty nu mai acorda atentie festivalului Internetics.

'A fi singurul festival al industriei online din Romania nu este echivalent cu a fi un festival bun. In ciuda declaratiilor organizatorilor, Internetics pierde an de an teren in cursa cu evolutia industriei. In urma acestei editii, twenty nu va inscrie lucrari la festival pana cand acesta devine reprezentativ', Alin Chiriac, Strategy and Planning Director la twenty

'Agentiile care pot face diferenta in online-ul romanesc nu mai vor sa se asocieze cu numele Internetics. Felicit lucrarile care au meritat premiu, pentru ca au fost si lucrari valoroase in competitie, insa acest festival naste suspiciuni si zdruncina increderea noastra in corectitudinea cu care s-a jurizat. Un festival la care jucatorii importanti nu participa nu va putea stabili un trend sau macar standarde minime de calitate pentru web-ul romanesc.' a declarat Andreea Rosca Creative Director la twenty.

'Cea de-a saptea editie a Internetics mi-a intarit convingerea ca acest festival nu poate fi reprezentativ pentru online-ul romanesc. De la an la an, tot mai multe controverse si discutii pe tema regulamentului incoerent sau a juriului ce lasa senzatia ca nu poate fi echidistant au indepartat majoritatea jucatorilor importanti din piata furnizorilor de servicii online. Odata cu plecarea acestor jucatori, nu pot sa nu imi pun intrebarea: cat de mare mai poate fi gradul de relevanta al acestui festival?

Din punct de vedere organizatoric, traiesc cu senzatia ca am participat la o licitatie cu strigare, intr-o locatie sofisticata, unde nominalizarile si premiile ne-au fost enumerate rapid pentru a evita trezirea unor suspiciuni. Prefer participarea, nominalizarea si premierea la un festival relevant pentru noi, creativii, care ne-am pus sperante in Internetics inca din primul sau an de existenta, chiar si daca acesta va avea loc intr-o locatie underground.

In aceste conditii, sunt ferm convins ca participarea twenty la editiile viitoare ale Internetics nu va aduce nimic pozitiv agentiei noastre si consider ca toata atentia noastra trebuie sa se indrepte spre adevaratele premii ale unei agentii: aprecierile si multumirea clientilor sai.', declara Alexandru Cristache, Creative Director la twenty.

Despre Twenty Advertising

twenty este o agentie de creatie si marketing online ce are in portofoliu nume precum: Radio Total, Greenpeace Romania, Primola, Bayer, Impact SA, BCR - Fond de Pensii, Alpha Leasing, ClickNet, Cesarom, Apla, Metropolitan Caffe, Borsec, Ziua.


Mihaela Bucataru
office axecutive
office@twenty.ro
3200881
office@twenty.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/twenty-advertising/twenty-nu-mai-acorda-atentie-festivalului-internetics-